7 ago 2012

Creen un sensor per detectar el punt de maduració de la fruita

Investigadors de l'Institut de Tecnologia  de Massachussets (EUA) han desenvolupat un sensor que detecta la quantitat d'etilè d'una fruita, o el que és el mateix, el gas que alliberen les fruites quan estan madures, el que permetria saber quan una peça esta en el seu punt òptim per al consum. 
Segons els mateixos investigadors, que han probat el seu descobriment amb diferents fruites, com pera, poma, plàtan o taronja amb bons resultats, aquest sensor es podria conectar a les caixes dels aliments, de manera que els venedors podrien saber quines caixes posar a la venda primer. 


Investigadores del Instituto de Tecnología de Massachussets (EEUU) han desarrollado un sensor que detecta la cantidad de etileno de una fruta, o lo que es lo mismo, el gas que liberan las frutas cuando están maduras, lo que permitiría saber cuando una pieza está en su punto óptimo para el consumo.
Según los mismos investigadores, que han probado con éxito su descubrimiento en diferentes frutas, como peras, manzanas, plátanos o naranjas, este sensor se podría conectar a las cajas de los alimentos, de modo que los vendedores podrían saber qué cajas poner a la venta primero.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Opina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...