29 ago 2012

Les exportacions en el sector agrari creixen un 9%

La crisi econòmica obliga a buscar nous mercats i noves vies per a vendre els productes que es produeixen, també en el sector agrari. Sovint aquestes noves estratègies comercials passen per mirar fora de les nostres fronteres, fugint així de la caiguda de la demanda interna. Segons dades del Ministerio de Agricultura, el sector agrari va experimentar un creixement del 9% pel que fa a l'exportació durant el passat 2011, tal i com va fer públic ahir la Plataforma Tecnològica d'Agricultura Sostenible, entitat integrada per empreses de maquinària o equipaments per al sector agrícola.
De fet, els productors alimentaris s'han convertit en el segon grup exportador amb una quota del 15,8%, una dada que la plataforma atribueix a l'esforç realitzat per les empreses d'aquest sector en investigació, desenvolupament e innovació, el que "els permet posar al mercat nous productes". 

La crisis económica obliga a buscar nuevos mercados y nuevas vías para vender los productos que se producen, también en el sector agrario. Frecuentemente estas nuevas estrategias comerciales pasan por mirar fuera de nuestras fronteras, huyendo así de la caída en la demanda interna. Según datos del Ministerio de Agricultura, el sector agrario experimentó un crecimiento del 9% en lo referente a la exportación en 2011, tal y como hizo público ayer la Plataforma Tecnológica de Agricultura Sostenible, entidad integrada por empresas de maquinaria o equipamientos para el sector agrícola.
De hecho, los productores agroalimentarios se han convertido en el segundo grupo exportador con una cuota del 15,8%, un dato que la plataforma atribuye al esfuerzo realizado por las empresas de este sector en investigación, desarrollo e innovación, lo que les permite "poner en el mercado nuevos productos".



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Opina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...