L'aplicació de la llei de benestar animal farà reajustar la producció mundial de porcí, reduint-ne la oferta a la Unió Europea. Així ho reflexen tots els indicadors del sector, que xifren aquesta davallada entre un 5 i un 10% de reducció en el cens de reproductores.
Les disposicions de la nova llei faran que molts ramaders tanquin les seves explotacions abans de fer front a les millores i obres que imposa la directiva europea, especialment aquells de més edat i aquells que no tenen relleu generacional, el que farà reduir la producció de porcí a la UE. En canvi, en altres zones productores, com els Estats Units o la Xina, les previsions són molt diferents.Així, als EUA s'espera una producció de 117 milions de porcs, la xifra més elevada dels últims 50 anys, i a la Xina es calcula que es produiran 690 milions de porcs,el que suposa la major producció des de 1979.
Segons les últimes dades de la Comissió Europea sobre l'adaptació de les granges a la nova normativa, només tres països (Suècia, Regne Unit i Luxemburg) estan totalment adaptats.
La aplicación de la ley de bienestar animal hará reajustar la producción mundial de porcino reduciendo la oferta en la Unión Europea. Así lo reflejan todos los indicadores del sector, que cifran este descenso entre un 5 y un 10% de reducción en el censo de reproductoras.
Las disposiciones de la nueva ley harán que muchos ganaderos cierren sus explotaciones antes de hacer frente a las mejoras y obras que impone la directiva europea, especialmente aquellos de más edad y aquellos que no tienen relevo generacional, lo que hará reducir la producción de porcino en la UE. En cambio, en otras zonas productoras, como los Estados Unidos o China, las previsiones son completamente diferentes. Así, en los EEUU se espera una producción de 117 millones de cerdos, la cifra más elevada de los últimos 50 años y en
China se calcula que se producirán 690 millones de cerdos, lo que supone la mayor producción desde 1979.
Según los últimos datos de la Comisión Europea sobre la adaptación de las granjas a la nueva normativa, sólo tres países (Suecia, el Reino Unido y Luxemburgo) están totalmente adaptadas.
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Opina!