23 abr 2012

Arias Cañete diu que Espanya treballa perque no es redueixi la PAC

El ministre d'Agricultura, Alimentació i Medi Ambient, Miguel Arias Cañete, ha afirmat avui que el govern espanyol treballa perquè el pressupost europeu destinat a agricultura no es vegi reduït. Per aquest motiu, el ministre ha afegit que Espanya serà "dins del grup de països que busqui el consens per la defensa d'un finançament suficient per a la PAC".
Arias Cañete ha realitzat aquestes declaracions avui a Còrdoba, on s'ha reunit amb la Interprofesional del Aceite de Oliva, acte al que també ha assistit el comissari europeu d'agricultura, Dacian Ciolos, que esta realitzant una visita de dos dies a Espanya.
El ministre ha assegurat que una vegada es conegui el marc financer disponible i, un cop s'hagi decidit la futura PAC "entrarem en la seva aplicació a Espanya". En aquesta mateixa línia, Arias Cañete ha explicat que Espanya ha demanat que "hi hagi elements de flexibilitat perquè els Estats nacionals poguem establir sistemes de renegociació per orientacions productives, dirigides a mantenir els nivells de suport actuals".

El ministro de Agricultura, Alimentación y Medio Ambiente, Miguel Arias Cañete, ha afirmado hoy que el gobierno español trabaja para que el presupuesto europeo destinado a agricultura no se vea reducido. Por este motivo, el ministro ha añadido que España "estará dentro del grupo de países que busque un consenso para la defensa de una financiación suficiente para la PAC".
Arias Cañete ha realizado estas declaraciones hoy en  Córdoba, donde se ha reunido con la Interprofesional del Aceite de Oliva, acto al que también ha asistido el comisario europeo de agricultura, Dacian ciolos, que se encuentra en España realizando una visita de dos días.
El ministro ha asegurado que una vez se sepa el marco financiero disponible y se haya decidido la futura PAC "entraremos en su aplicación en España". En esta misma línea, Arias Cañete ha explicado que España ha pedido que "haya elementos de flexibilidad para que los Estados nacionales podamos establecer sistemas de renegociación por orientaciones productivas, dirigidos a mantener los niveles de apoyo actuales".





No hay comentarios:

Publicar un comentario

Opina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...