29 abr 2012

El grup cerveser Mahou-San Miguel aterra al mercat indi

La cervesera Mahou-San Miguel ha desembarcat a la Índia després de comprar el 50% de la companyia Arian Breweries & Distilleries, una marca local que compta amb una fàbrica de cerveses a Bhiwadi (al nord-oest del país), seguint així amb la seva estratègia d'internacionalització.
Aquesta transacció, la primera operació de la firma en un mercat emergent, permetrà a l'empresa comptar amb un centre de producció ubicat a l'estat de Rajasthan, on fabricarà la gamma de productes Mahou, a més de les marques locals Dare Devil i Caribbean, segons va acordar amb la família propietària de la marca índia.
La nova fàbrica de Mahou-San Miguel compta amb un centenar de treballadors i amb una localització estratègica. Amb aquesta compra, la cervesera vol abastir en un principi a la zona nord de la Índia per expandir-se més tard per tot el país, on viuen 1.200 milions de persones, amb unes altes expectatives de creixement i un consum per càpita de cervesa encara baix.

Planta de San Miguel a Lleida / Planta de Sant Miguel en Lleida
La cervecera Mahou- San Miguel ha desembarcado en la India después de comprar el 50% de la compañía Arian Breweries & Destilleries, una marca local que cuenta con una fábrica de cervezas en Bhiwadi (en el noroeste del país), siguiendo así con su estrategia de comercialización.
Esta transacción, la primera operación de la firma en un mercado emergente, permitirá a la empresa contar con un centro de producción ubicado en el estado de Rajasthan, donde fabricará la gama de productos Mahou, además de las marcas locales Dare Devil y Caribbean, según acordó con la familia propietaria de la marca india.
La nueva fábrica de Mahou-San Miguel cuenta con un centenar de trabajadores y con una localización estratégica. Con esta compra, la cervecera quiere abastecer en un principio a la zona norte de la India para expanderse más tarde por todo el país, donde viven 1.200 millones de personas, con unas altas expectativas de crecimiento y un consumo por cápita de cerveza todavía bajo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Opina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...