23 abr 2012

La DO Navarra publica una guia de vins per a telèfons mòbils amb sistema Andoid

El Consell Regulador de la Denominació d'Origen Navarra ha posat en marxa una guia dels seus vins per a telèfons mòbils amb sistema  operatiu Android. Aquesta aplicació permet conèixer més de 400 vins de les bodegues productores de la DO, seleccionar els preferits de cada usuari i afegir notes, entre d'altres. A més, la guia, que es presenta en dos idiomes (espanyol i anglès), inclou un mapa dinàmic per localitzar els cellers, amb una explicació de les seves característiques i las dades de contacte de les empreses.
La guia, que fins ara només existia per a telèfons Iphone, funciona amb un intuïtiu i senzill sistema de cerca que permet buscar amb diferents criteris de cerca, com el tipus de vi, la varietat de raïm (Garnacha, Tempranillo, Chardonnay...) o el celler que l'elabora, mostrant també les etiquetes

El Consejo Regulador de la Denominación de Origen Navarra ha puesto en marcha una guía de sus vinos para teléfonos móviles con sistema operativo Android. Esta aplicación permite conocer más de 400 vinos de las bodegas productoras de la DO, seleccionar los preferidos de cada usuario y añadir notas, entre otros. Además, la guía, que se presenta en dos idiomas (español e inglés), incluye un mapa dinámico para localizar las bodegas, con una explicación de sus características y los datos de contacto de las empresas.
La guía, que hasta ahora sólo existía para teléfonos Iphone, funciona con un intuitivo y sencillo sistema de búsqueda que permite buscar con diferentes criterios, como el tipo de vino, la variedad de uva (Garnacha, Tempranillo, Chardonnay...) o la bodega que lo elabora, mostrando también las etiquetas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Opina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...