21 abr 2012

Espanya limita la compra de biodièsel argentí

L'executiu de Mariano Rajoy ha decidit protegir el biodièsel espanyol i europeu enfront de l'argentí després de la crisi oberta entre els dos països arran de l'expropiació de la petroliera YPF per part del govern de Cristina Fernández de Kirchner. Així ho va explicar ahir la vice-presidenta del govern espanyol, Soraya Sáez de Santamaría, en una roda de premsa després del Consell de Ministres.
Amb aquest objectiu es va aprovar una ordre ministerial que publica avui el Boletín Oficial del Estado (BOE) que, segons Sáez de Santamaría, té com a finalitat "el suport a les operacions de refinament (de biodièsel) per part de les empreses espanyoles i comunitàries" i busca col·locar aquest combustible d'origen europeu "en una situació adequada per poder oferir el biodièsel en condicions competitives".
Des del sector dels biocombustibles s'ha rebut la notícia amb una gran satisfacció i s'espera que aquesta mesura serveixi per poder competir amb unes condicions més justes.

El ejecutivo de Mariano Rajoy ha decidido proteger el biodiésel español y europeo frente al argentino después de la crisis abierta entre los dos países a raíz de la expropiación de la petrolera YPF por parte del gobierno de Cristina Fernández de Kirchner. Así lo explicó ayer la vicepresidenta del gobierno español, Soraya Sáez de Santamaría, en una rueda de prensa después del Consejo de Ministros.
Con este objetivo se aprobó una orden ministerial que publica hoy el Boletín Oficial del Estado (BOE) que, según Saéz de Santamaría, tiene como finalidad "el apoyo a las operaciones de refino (de biodiésel) por parte de las empresas españolas y comunitarias" y busca colocar este combustible de origen europeo "en una situación adecuada para poder ofrecer el biodiésel en condiciones competitivas".
Desde el sector de los biocombustibles se ha recibido la noticia con una gran satisfacción y se espera que esta medida sirva para poder competir con unas condiciones más justas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Opina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...