8 oct 2012

Detenen un piròman que havia originat 10 incendis al Vendrell

Imatge on s'aprecia el suposat piròman calant foc amagat en uns matolls
Els Agents Rurals del Baix Penedès van enxampar el passat 15 de setembre el pressumpte autor de 10 incendis forestals ocorreguts al municipi del Vendrell durant el mes de setembre.
Arran de l'evidència que en un sector concret d'aquest municipi s'estava produint un episodi d'incendis intencionats, els agents rurals van organitzar un important dispositiu especial de vigilància i seguiment, que ha culmintat amb la detenció d'aquesta persona, que utilitzava un encenedor i se situava, un cop encès el foc, en un punt proper i elevat per observar l'evolució de l'incendi i l'actuació dels bombers.
Els agents li van fer un seguiment fins que el van poder enxampar in fraganti, quan acabava de calar foc en uns camps abandonats.

Los Agents Rurals del Baix Penedès atraparon el pasado 15 de septiembre el presunto autor de 10 incendios forestales que tuvieron lugar en el municipio del Vendrell durante el mes de septiembre.
A raíz de la evidencia de que en un sector concreto de este municipio se estaba produciendo un episodio de incendios intencionados, los agentes rurales organizaron un importante dispositivo especial de vigilancia y seguimiento, que culminó con la detención de esta persona, que utilizaba un encendedor y se situaba, una vez encendido el fuego, en un punto próximo y elevado para observar la evolución del incendio y la actuación de los bomberos.
Los agentes le realizaron un seguimiento hasta que lo pudieron pillar in fraganti cuando acababa de encender fuego en unos campos abandonados.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Opina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...