1 oct 2012

La pluja fa baixar els visitants de la Fira de Sant Miquel de Lleida

La Fira Agrària de Sant Miquel de Lleida, que ahir va tancar les seves portes, ha patit enguany una lleugera davallada en el nombre de visitants, una situació motivada per la pluja del dissabte, tradicionalment un dels dies més forts del certamen pel que fa al nombre de visites. Així,  tal i com va explicar l'alcalde de Lleida Àngel Ros, durant la cloenda del certamen, des del dijous fins al diumenge han passat per la fira unes 140.000 persones, una xifra lleugerament inferior a la de l'any passat.
Tot i això, Ros va destacar un augment en el nombre de negocis tancats durant la fira. En aquest sentit, el paer en cap va dir que a nivell qualitatiu i des del punt de vista de l'activitat firal, "els expositors han valorat molt positivament la fira i han manifestat en general la seva satisfacció". Segons Ros, "el millor comportament de l'agricultura i la ramaderia i els millors preus en general s'han traduït en una major alegria inversora". En aquest mateix sentit, apuntà que "si parlem de negoci, els expositors han manifestat una millora evident respecte a d'altres edicions".

La Fira Agraria de Sant Miquel de Lleida, que ayer cerró sus puertas, ha sufrido este año una ligera disminución en el número de visitantes, una situación motivada por la lluvia del sábado, tradicionalmente uno de los días fuertes en lo referente al número de visitantes. Así, tal y como explicó el alcalde de Lleida, Àngel Ros, durante la clausura del certamen, desde el jueves hasta el domingo han pasado por la Fira unas 140.000 personas, una cifra ligeramente inferior a la del año pasado.
No obstante, Ros destacó un aumento en el número de negocios cerrados durante la Fira. En este sentido, el alcalde dijo que a nivel cualitativo y desde el punto de vista de la actividad ferial, "los expositores han valorado muy positivamente la feria y han manifestado en general su satisfacción". Según Ros, "el mejor comportamiento de la agricultura y la ganadería y los mejores precios en general se han traducido en una mayor alegría inversora". En este mismo sentido, apuntó que "si hablamos de negocio, los expositores han manifestado una mejora evidente respecto a otras ediciones".


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Opina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...