28 jun 2012

Els americans tenen bona imatge del vi espanyol però creuen que la Rioja és una varietat de raïm

Els americans tenen bona imatge dels vins espanyols però els seus coneixements no són gens exactes. Així es desprèn d'un estudi encarregat per l'Observatorio Español del Mercado del Vino (OeMv) que diu que la Rioja és el primer que els consumidors americans mencionen en parlar sobre vi espanyol, tot i que gairebé la meitat dels entrevistats pensa que és una varietat de raïm.
El mateix estudi, que ha constat de més de 3.700 entrevistes a consumidors habituals de 15 estats dels EUA,  permet concloure que la principal raó per la que els nord-americans beuen vi espanyol és per la seva excel·lent relació qualitat-preu, tot i que, segons diuen, troben en falta més informació del producte i mencionen la dificultat per trobar-lo al canal d'alimentació.
A part de Rioja, els americans associen vins espanyols amb termes com València, Madrid, Xerès o Cava, tot i que tampoc tenen clar si es tracta d'una regió, una denominació d'origen o una denominació varietal. El que sí tenen clar és el concepte Tapa, que lliguen amb productes i amb vi espanyol, i que es manté com un dels elements de major interès.
 L'estudi es va presentar ahir a Madrid en el marc d'una jornada organitzada per l'Observatorio Español del Mercado del Vino (OeMv) sobre Opcions d'Internacionalització pels Vins Espanyols.


Los americanos tienen buena imagen de los vinos españoles pero sus conocimientos no son nada exactos. Así se desprende de un estudio encargado por el Observatorio Español del Mercado del Vino (OeMv) que dice que la Rioja es lo primero que los consumidores americanos mencionan al hablar sobre vino español, a pesar de que casi la mitad de los entrevistados piensa que es una variedad de uva.
El mismo estudio, que ha constado de más de 3.700 entrevistas a consumidores habituales de 15 estados de los EEUU, permite concluir que la principal razón por la que los norteamericanos beben vino español es por su excelente relación calidad-precio, a pesar de que, según dicen, encuentran en falta más información del producto y mencionan la dificultad de encontrarlo en la cadena de alimentación.
A parte de la Rioja, los americanos asocian vinos españoles con términos como Valencia, Madrid, Jerez o Cava, a pesar de que tampoco tienen claro si se trata de una región, una denominación de origen o una denominación varietal. Lo que sí tienen claro, no obstante, es el concepto Tapa, que vinculan con productos y con vino español, y que se mantiene como uno de los elementos de mayor interés.
El estudio se presentó ayer en Madrid en el marco de una jornada organizada por el Observatorio Español del Mercado del Vino (OeMv) sobre Opciones de Internacionalización para los Vinos Españoles.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Opina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...