12 jun 2012

Una empresa avícola vol contractar "centenars de persones" després de superar un concurs de creditors


L'empresa Avicu, situada a Guadalajara, preveu reprendre l'activitat després de quatre anys en concurs de creditors i ha anunciat que té previst contractar a "centenars de treballadors" en els pròxims mesos com a primer pas d'una estratègia de recuperació. Segons la pròpia empresa, "Avicu ressorgeix amb viabilitat per generar entre 1.000 i 2.000 llocs de treball directes i indirectes" en un futur.
Avicu és una empresa dedicada a la manipulació de pollastres i derivats carnis que al 2008 va presentar un concurs de creditors després de patir varis mesos de dificultats econòmiques, d'arrossegar un deute de sis nòmines al seus treballadors i de presentar un ERE. El procés de suspensió de pagaments va afectar a uns 450 empleats, molts dels quals encara no han cobrat tot el que l'empresa els devia, i va ser molt traumàtic a Guadalajara, on era una de les empreses més importants. 
Ara, quatre anys després, la firma explica en un comunicat que després d'aixecar-se el concurs de creditors el passat 9 de maig, i un cop s'hagin complert els tràmits legals pertinents "es procedirà a tornar a la normalitat a la companyia".


La empresa Avicu, situada en Guadalajara, prevé retomar la actividad después de cuatro años en concurso de acreedores y ha anunciado que tiene previsto contratar a "centenares de trabajadores" en los próximos meses como primer paso de una estrategia de recuperación. Según la propia empresa, "Avicu resurge con viabilidad para generar entre 1.000 y 2.000 puestos de trabajo directos e indirectos" en un futuro.
Avicu es una empresa dedicada a la manipulación de pollos y derivados cárnicos que en 2008 presentó un concurso de acreedores después de sufrir varios meses de dificultades económicas, de arrastrar una deuda de seis nóminas a sus trabajadores y de presentar un ERE. El proceso de suspensión de pagos afectó a unos 450 empleados, muchos de los cuales todavía no han cobrado el 100% de lo que les debía la empresa y fue muy traumático en Guadalajara, donde Avicu era una de las empresas importantes.
Ahora, cuatro años más tarde, la firma explica en un comunicado que, después de levantarse el concurso de acreedores el pasado 9 de mayo, y una vez se hayan cumplido los trámites legales pertinentes "se procederá a volver a la normalidad a la compañía".

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Opina!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...